7 مقدس

  پيش از بازگشت امير قلعه‌نويي به استقلال، رسانه‌ها از جدايي قطعي امثال جباري، تيموريان و رحمتي خبر دادند و نوشتند وقتي ژنرال از اين در وارد شود، آنها از در ديگر استقلال را ترك مي‌كنند. اما اين گمانه‌زني‌ها تا به امروز رنگ واقعيت به خود نگرفته است. نه ستاره‌ها حرف از رفتن مي‌زنند و نه قلعه‌نويي نام آنها را در ليست مازاد خود قرار داده است.
امير براي حفظ رحمتي و آندو، حتي خودش به آنها زنگ زد و خواست كه در استقلال بمانند و هيچ بعيد نيست اين اتفاق براي جباري هم تكرار شود، به‌خصوص كه حالا مصدوم شده است و بهانه كافي هم در اختيار ژنرال هست تا سراغ شاگرد سابق خود را بگيرد! يعني برخلاف پيش‌بيني‌ها قلعه‌نويي نمي‌خواهد ستاره‌هاي تيمش را از دست بدهد. او كه خوب مي‌داند اين فصل كار بسيار سختي پيش‌رو دارد، به چيزي غير از موفقيت استقلال تحت هدايتش فكر نمي‌كند.
ماندن امثال جباري و رحمتي شايد بسيار دشوار باشد، اما بازگشت فرهاد مجيدي غيرممكن به نظر مي‌رسد. ماجرا زماني جالب مي‌شود كه مي‌شنويم با حضور امير قلعه‌نويي هم امكان بازگشت شماره هفت وجود دارد و دو طرف تمايل به كار كردن با يكديگر دارند. اما مشكل اينجاست كه هر كدام منتظرند تا طرف مقابل پيش‌قدم شود! فرهاد با وجود داشتن پيشنهاد از قطر و امارات، همچنان دست نگه داشته تا تكليفش در استقلال روشن شود.از طرف ديگر ژنرال هم با وجود تمام اختلاف‌نظرهايي كه با شاگرد سابق خودش دارد، تمايل دارد تا او را براي ليگ دشوار دوازدهم داشته باشد. براي بازگشت فرهاد به استقلال يكسري مشكلات و سوءتفاهم‌هايي بين دو طرف وجود دارد كه آن را مردد كرده است. اما شايد از طريق يك واسطه ژنرال و فرهاد با هم آشتي كردند. در ليگ هشتم حرفه‌اي مجيدي و قلعه‌نويي رابطه بسيار خوبي با هم داشتند و پس از آن دچار اختلاف و جنگ لفظي شدند. شايد فتح‌ا...زاده نقش همان واسطه‌اي را ايفا كند كه امير و فرهاد را با هم آشتي مي‌دهد. هر چند از طرف نزديكان مجيدي خبر تماس تلفني حاجي با فرهاد تكذيب شد.
اختلافات قلعه‌نويي و مجيدي شايد حادتر از جباري و ژنرال باشد اما اگر قرار است زيدان وطني بماند آن وقت بازگشت مجيدي هم چندان دور از ذهن نخواهد بود. به خصوص كه به گفته فتح‌ا...زاده براي ليگ دوازدهم با او قرارداد هم دارند!
به هر حال اگر قلعه‌نويي براي حضور مجيدي ابراز تمايل كند و چراغ سبز نشان دهد آن وقت شايد در يك مكالمه تلفني همه چيز حل و فصل شود! خبر بازگشت مجيدي به استقلال بسيار عجيب است اما با واكنش يك فرد مطلع كه مي‌گويد «اگر قلعه‌نويي بخواهد چراكه نه!» مطمئن مي‌شويد خبرهايي در راه است. در اين شرايط آمدن مجيدي و در كنار آن ماندن جباري جدا از مسايل فني و تقويت دوچندان استقلال به لحاظ محبوبيت هم حسابي به سود ژنرال خواهد بود و بخشي از منتقدان را با او آشتي مي‌دهد. امير به خوبي مي‌داند بازگشت فرهاد از هر نظر به سود استقلال تحت مربيگري او خواهد بود.به هر حال قلعه‌نويي مي‌تواند در صورت تمايل كاپيتان فرهاد را در اختيار داشته باشد و فقط كافي است سفارش آن را به حاجي بدهد. برگرداندن فرهاد به استقلال قلعه‌نويي مي‌تواند بزرگ‌ترين بمب فتح‌ا...زاده در نقل و انتقالات باشد. شنيده مي‌شود حاجي در اين راستا حركت‌هايي را هم آغاز كرده است. اگر پروژه جذب امثال انصاري‌فر و خلعتبري به سرانجام نرسد شايد ژنرال بيش از هميشه به بازگشت فرهاد احساس نياز كند. براي بازگشت مجيدي سوال اساسي كه فعلا مطرح مي‌شود، اين است كه آيا قلعه‌نويي، مجيدي را مي‌خواهد يا نه؟! اگر جواب مثبت باشد بخش زيادي از اين انتقال نهايي مي‌شود.

 

 

 

      ای خدا یعنی میشه مسافر ما برگرده !؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 21 خرداد 1391 ا 12:38 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.